Jezik:

slo zastava
logo

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Digitalna tiskarna PRIMA IP

                                                                                                                                                                      

  1. Področje uporabe                                                                                                                                                                                                                                                                Ti pogoji veljajo za vsa naročila med stranko in digitalno tiskarno PRIMA IP. S potrditvijo naročila stranka potrjuje, da se strinja s temi pogoji. 

    2. Obveznosti stranke
    - Stranka je dolžna posredovati grafične datoteke v dogovorjenem roku in v tehnično primerni obliki (npr. PDF/X-1a, CMYK, ločljivost 300 DPI). 
    - Za morebitne napake v izdelku, ki izhajajo iz napačnih ali nepopolnih podatkov/datotek stranke, tiskarna ne prevzema odgovornosti.  
    - Stranka potrjuje, da ima avtorske pravice ali dovoljenje za uporabo posredovanih grafičnih materialov.  

    3. Potrditev naročila 
    - Naročilo velja kot potrjeno šele po pisni (elektronski) potrditvi s strani tiskarne.  
    - Spremembe naročila po potrditvi so možne le ob soglasju tiskarne in lahko privedejo do prilagoditve roka ali cene.  

    4. Cene in plačilo
    - Cene je navedena v ponudbi. Za »express naročila« (izvedba v 24–48 ur) se osnovni znesek poveča za 50%.  
    - Plačilo:  
      - 50% vrednosti naročila se plača ob potrditvi, preostanek pred prevzemom.  
      - Zamuda pri plačilu privede do zakonskih zamudnih obresti, ki jih ima pravico zaračunati tiskarna od zapadlega neplačanega dela obveznosti do plačila.  

    5. Izvedba in dobava  
    - Rok izvedbe se začne šteti ob prejemu popolnih in tehnično ustreznih datotek s strani naročnika ter predplačila.  
    - Če stranka zamudi z dostavo datotek tiskarni, se rok izvedbe podaljša za enako število dni zamude.  
    - Tiskarna si pridržuje pravico do podaljšanja roka izvedbe zaradi višje sile ali tehničnih zapletov.  

    6. Reklamacije
    - Reklamacije je treba vložiti najkasneje v 7 dneh po prevzemu izdelka, v pisni obliki z dokazilnimi fotografijami/opisom napake. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
    - Tiskarna odgovarja le za napake, ki izhajajo iz njene storitve. Napake zaradi napačnih podatkov stranke ne spadajo pod reklamacije.  
    - V primeru upravičene reklamacije stranka dobi brezplačno ponovno izvedbo ali povračilo.  

    7. Odgovornost 
    - Tiskarna ne odgovarja za posredno škodo (npr. izgubo dobička).  
    - Najvišja odškodnina je omejena na znesek naročila.  

    8. Višja sila 
    Za zamude zaradi višje sile (požar, naravne nesreče, tehnični izpadi) tiskarna ne odgovarja. V takšnih primerih se rok podaljša.  

    9. Varstvo podatkov

    - Tiskarna uporablja podatke stranke izključno za izvedbo naročila in jih ne posreduje tretjim osebam.  
    - Grafične datoteke stranke se shranijo 6 mesecev po izvedbi, nato avtomatsko izbrišejo.  

    10. Avtorske pravice
    Stranka jamči, da ima pravice do uporabe posredovanih grafičnih materialov. Tiskarna ne prevzema odgovornosti za kršitve avtorskih pravic.  

    11. Končne določbe 
    - Spremembe teh pogojev veljajo po objavi na spletni strani tiskarne.  
    - Spori se rešujejo sporazumno. V primeru, če sporazum ni mogoč, je pristojno stvarno sodišče v  Ljubljani.  

    Splošni pogoji veljajo od 06.01.2025.

 

                                                                         

 

artboard
Priprava datoteke za tisk
Da bi pospešili, predvsem pa vam olajšali pripravo datotek za tisk, vam podajamo nekaj smernic.
Zagotovilte si višjo kakovost in izvedbo v dogovorjenem času:
Logo

Prima IP d.o.o.
Brnčičeva 31
1231 Ljubljana-Črnuče

+386 (0)1 53 03 280

Prijavi se na naše novice

*S prijavo na novice se strinjate s politiko zasebnosti.

Spremljajte nas:

© 2024 Prima IP d.o.o. Vse pravice pridržane.

certifikat
artboard
Priprava datoteke za tisk
artboard
Da bi pospešili, predvsem pa vam olajšali pripravo datotek za tisk, vam podajamo nekaj smernic.
Zagotovilte si višjo kakovost in izvedbo v dogovorjenem času: