Področje uporabe Ti pogoji veljajo za vsa naročila med stranko in digitalno tiskarno PRIMA IP. S potrditvijo naročila stranka potrjuje, da se strinja s temi pogoji.
2. Obveznosti stranke - Stranka je dolžna posredovati grafične datoteke v dogovorjenem roku in v tehnično primerni obliki (npr. PDF/X-1a, CMYK, ločljivost 300 DPI). - Za morebitne napake v izdelku, ki izhajajo iz napačnih ali nepopolnih podatkov/datotek stranke, tiskarna ne prevzema odgovornosti. - Stranka potrjuje, da ima avtorske pravice ali dovoljenje za uporabo posredovanih grafičnih materialov.
3. Potrditev naročila - Naročilo velja kot potrjeno šele po pisni (elektronski) potrditvi s strani tiskarne. - Spremembe naročila po potrditvi so možne le ob soglasju tiskarne in lahko privedejo do prilagoditve roka ali cene.
4. Cene in plačilo - Cene je navedena v ponudbi. Za »express naročila« (izvedba v 24–48 ur) se osnovni znesek poveča za 50%. - Plačilo: - 50% vrednosti naročila se plača ob potrditvi, preostanek pred prevzemom. - Zamuda pri plačilu privede do zakonskih zamudnih obresti, ki jih ima pravico zaračunati tiskarna od zapadlega neplačanega dela obveznosti do plačila.
5. Izvedba in dobava - Rok izvedbe se začne šteti ob prejemu popolnih in tehnično ustreznih datotek s strani naročnika ter predplačila. - Če stranka zamudi z dostavo datotek tiskarni, se rok izvedbe podaljša za enako število dni zamude. - Tiskarna si pridržuje pravico do podaljšanja roka izvedbe zaradi višje sile ali tehničnih zapletov.
6. Reklamacije - Reklamacije je treba vložiti najkasneje v 7 dneh po prevzemu izdelka, v pisni obliki z dokazilnimi fotografijami/opisom napake. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. - Tiskarna odgovarja le za napake, ki izhajajo iz njene storitve. Napake zaradi napačnih podatkov stranke ne spadajo pod reklamacije. - V primeru upravičene reklamacije stranka dobi brezplačno ponovno izvedbo ali povračilo.
7. Odgovornost - Tiskarna ne odgovarja za posredno škodo (npr. izgubo dobička). - Najvišja odškodnina je omejena na znesek naročila.
8. Višja sila Za zamude zaradi višje sile (požar, naravne nesreče, tehnični izpadi) tiskarna ne odgovarja. V takšnih primerih se rok podaljša. 9. Varstvo podatkov - Tiskarna uporablja podatke stranke izključno za izvedbo naročila in jih ne posreduje tretjim osebam. - Grafične datoteke stranke se shranijo 6 mesecev po izvedbi, nato avtomatsko izbrišejo.
10. Avtorske pravice Stranka jamči, da ima pravice do uporabe posredovanih grafičnih materialov. Tiskarna ne prevzema odgovornosti za kršitve avtorskih pravic.
11. Končne določbe - Spremembe teh pogojev veljajo po objavi na spletni strani tiskarne. - Spori se rešujejo sporazumno. V primeru, če sporazum ni mogoč, je pristojno stvarno sodišče v Ljubljani.
Splošni pogoji veljajo od 06.01.2025.
Priprava datoteke za tisk
Da bi pospešili, predvsem pa vam olajšali pripravo datotek za tisk, vam podajamo nekaj smernic.
Zagotovilte si višjo kakovost in izvedbo v dogovorjenem času: